Čime god da se danas bavite potrebno je biti vidljiv na društvenim mrežama kako bi Vaš klijenti, odnosno krajnji korisnici, ali i oni potencijalni novi, mogli najjednostavnije i najažurnije pratiti Vaš rad, novosti ili akcije koje imate. Društvene mreže su, također, postale najbrži oblik komunikacije jedan na jedan i u mnogokojim upitima javljanje u inboks postalo je brže i praktičnije od drugih oblika komunikacije. Aktivne društvene mreže najbrži i najjednostavniji su način da svoju poruku prenesete na van, ali i najbrži način da Vaši (novi) klijenti ili krajnji korisnici stupe u kontakt s Vama.
Usluga vođenja društvenih mreža, ili kako bi rekli čisto hrvatskim izrazom community management, podrazumijeva redovno ažuriranje informativnih podataka (kontakt-podataka, radnog vremena i sl.); kreiranje, pripremu i objavljivanje različite vrste sadržaja (tekstovi, fotografije i dr.); promociju određenog sadržaja; komunikaciju s pratiteljima te, prema Vašoj potrebi, izradu mjesečnog analitičkog izvještaja.